Creixem amb tu

Pots col·laborar amb nosaltres de diverses maneres!! Sigui quina sigui, sempre ajudaran a que els nostres projectes i activitats puguin tirar endavant i que cada vegada siguin una mica millors!

Fes-te voluntari

Pots col·laborar amb nosaltres com a voluntari o voluntària. El compromís desinteressat dels voluntaris i voluntàries ens ajuda a enfortir les nostres accions i a generar vincles familiars i afectius que ofereixen una millor qualitat de vida als infants i als joves. Pots enviar-nos un correu a info@fundaciopereclosa.org i ens posarem en contacte amb tu per explicar-te la nostra situació.

Treballa amb nosaltres

Si t’interessa la nostra tasca i penses que podries treballar amb nosaltres, pots enviar-nos el teu currículum a info@fundaciopereclosa.org, perquè si en algun moment tenim alguna proposta que pot encaixar amb el teu perfil puguem avisar-te.

Fes una donació

Pots col·laborar fent un donatiu per als nostres projectes socials. A les oficines o des de casa teva, pots fer el donatiu amb un ingrés al següent número de compte:
ES04 2100 0005 9602 0122 0305

OPCIÓ A

Si ho vols, pots col·laborar de manera puntual fent un donatiu per als nostres projectes socials.

OPCIÓ B

Ho fas ara mateix!

Fres el teu donatiu omplint les teves dades a través de la pasarela de Paypal

OPCIÓ C

Ho fas com sempre!

1. Omple aquest formulari PDF amb les teves dades i envia’l per correu electrònic, fax o correu postal.

OPCIÓ D

A les oficines o des de casa teva!

1. Pots fer el teu donatiu a través dels terminals Servicaixa de “la Caixa”.

2. També pots fer el donatiu* amb un ingrés als comptes corrents següents:

ES20 2100 3001 6224 0002 7076

ES13 2013 0087 1602 0044 8775

*Per a donacions superiors a 100 euros necessitem identificar la persona que ens fa el donatiu. Fes-nos arribar les teves dades, gràcies!