El passat diumenge 10 d’abril, alumnes del projecte Siklavipen Savorença de la Fundació Pere Closa i beneficiaris del programa CaixaProinfància van gaudir d’un emocionant dia a la pista del FIATC Joventut de Badalona.
Acompanyats per voluntaris de “la Caixa” i sis tècniques educatives de la Fundació, els nens, nens i joves van visitar les instal•lacions del Pavelló Olímpic de Badalona, es fotografiaren amb els jugadors de la primera plantilla de la Penya i, finalment, van assistir al partit de bàsquet de la Lliga Endesa entre el FIATC Joventut i el Rio Natura Monbus Obradoiro.
Tots i totes vam vibrar amb les evolucions dels jugadors en un partit apassionant que finalitzà amb la victòria de l’equip local!