El passat dia 14 de novembre es va celebrar la jornada titulada El tractament del poble gitano als mitjans de comunicació al Col·legi de Periodistes de Catalunya amb l’organització de la Mesa per a la Diversitat en l’Audiovisual del Consell de l’Audiovisual de Catalunya, del Grup de Periodisme Solidari del Col·legi de Periodistes de Catalunya, de la Federacions d’Associacions Gitanes de Catalunya i de la Fundació Privada Pere Closa. Mercedes Porras Soto, presidenta de la nostra entitat, va intervenir en la mesa de benvinguda institucional al costat de la degana del Col·legi de Periodistes, Neus Bonet, de la presidenta de la Mesa per a la Diversitat en l’Audiovisual, Carme Figueras, i del president de la Federació d’Associacions Gitanes de Catalunya, Simón Montero. Sebastián Porras Soto, tresorer i cap de Comunicació de la nostra organització, va protagonitzar la conferencia inaugural titulada Qui som els Rroma? També va participar en aquesta jornada, entre d’altres, Carmen Santiago, presidenta de la Federación de Asociaciones de Mujeres Gitanas Kamira.