El passat dia 5 d’octubre es va reunir l’Assemblea de Fundadors de la Fundació Privada Pere Closa. En aquesta trobada, el Patronat va presentar els comptes de l’any 2017, va informar de les accions portades a terme durant aquest any i va passar revista als projectes que estava desenvolupant la nostra organització al llarg de l’any 2018. Per una altra banda, l’Assemblea de Fundadors va aprovar una modificació dels estatuts de l’entitat per permetre elevar el número màxim de patrons de sis a vuit. Per últim, Domingo Jiménez Montaño, president de la Fundació Privada Pere Closa des del naixement de la nostra organització l’any 1998, va presentar la seva renuncia i va proposar la votació d’un nou Patronat. La seva proposta va ser aprovada. El nou Patronat de la Fundació Privada Pere Closa és el següent: Mercedes Porras Soto, presidenta, Manuel Cortés Muñoz, vicepresident, Sebastián Porras Soto, tresorer, Miguel Ángel Franconetti Andrade, secretari, Domingo Jiménez Montaño, vocal apoderat, Sara Marqués Amaya, vocal, Pedro Casermeiro Cortés, vocal, i Carlos Marqués Amaya, vocal.