El passat dia dos de febrer la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona, sota la direcció de Carlos Checa, va oferir un concert solidari a L’Auditori de Barcelona, que va presentar una magnífica entrada, en benefici de la Fundació Privada Pere Closa. El programa estava integrat  per l’estrena mundial de la peça Llàgrimes de tardor, de Pau Riedweg, Aires gitanos, de Pablo Sarasate, i la simfonia nº 4 en fa menor opus 33, de Piotr Ílitx Txaikovski. El violí solista va ser el veneçolà José David Fuenmayor. Els diners recaptats seran destinats a la compra de material escolar i didàctic pels alumnes gitanos del projecte Siklavipen Savorença de la Fundació Privada Pere Closa, que es desenvolupa als barris de Sant Roc de Badalona, de La Mina de Sant Adrià de Besòs, d’El Maresme de Barcelona, de La Florida de L’Hospitalet de Llobregat i de La Mariola de Lleida.