El passat 25 de gener, la Fundació Privada Pere Closa va celebrar, al Centre Cívic Can Cabanyes de Badalona, la II Jornada de Professionals, que va aplegar a més de 50 persones d’arreu de Catalunya. El matí va començar amb una salutació de Mercedes Porras Soto i Manuel Cortés Muñoz, presidenta i vicepresident, respectivament, de la Fundació Privada Pere Closa. Desprès, el protagonisme va ser per la intervenció titulada Treball amb alumnat gitano. Un camí vers la igualtat d’oportunitats, a càrrec de Joan M. Girona, llicenciat en Història Contemporània, mestre, professor de secundària i psicopedagog. Domingo Jiménez Montaño, actualment membre del Patronat i expresident de la nostra organització, va lliurar una placa commemorativa en agraïment al mestre Joan M. Girona. A continuació, La Xixa Teatre va dirigir dues dinàmiques que porten con a títol Com gestionar la diversitat cultural a la feina i Debat de l’iceberg: allò dit i el no dit. Sebastián Porras Soto, tresorer del Patronat i cap de l’Àrea de Cultura de la Fundació Privada Pere Closa, va oferir una sessió de l’activitat Qui som els Rroma?