Des de l’Àrea de Cultura Gitana de la Fundació Privada Pere Closa hem tingut la iniciativa de continuar treballant per aconseguir els nostres objectius des del confinament. Al llarg del curs, han estat moltes les escoles i els instituts que han pogut gaudir de les activitats: Contes Rromane, Qui som els Rroma?, Imatge Rromani o l’inici del Teatre Rromano. Amb en Sebastián Porras Soto i el Rafael Perona, Falete. Així, per continuar la nostra tasca entre vosaltres, els dos artistes, diàriament, ens deixaran gaudir dels seus dots. Per una banda, en Sebastián farà unes propostes culturals englobades sota el títol La Taberna del Chache, que podreu anar seguint al twitter de l’entitat (@pereclosa). D’altra banda, el Falete ens farà descobrir la música flamenca amb la seva guitarra i el podreu seguir al nostre canal de youtube (Fundació Privada Pere Closa).