Des del passat dilluns dia 16 març la Fundació Privada Pere Closa roman confinada com a conseqüència del COVID-19. Tanmateix, tant les professionals com els professionals que formem part de la Fundació Privada Pere Closa seguim treballant per dur a terme els nostres objectius seguint les pautes establertes per l’estat de l’arma. L’Entitat és conscient del greuja que suposa aquest context, és per això que tots i totes nosaltres, a més de treballar en les nostres tasques diàries confinats i confinades a les nostres llars, oferim idees, jocs, manualitats, suport, esport, etc. a través de les nostres xarxes socials perquè des dels més menuts fins els més grans pugueu passar bones estones i fer el temps més agradable. Esperem estar amb tots i totes vosaltres el més aviat possible i reprendre la nostra activitat habitual amb ganes i alegria.