El passat dia 12 de desembre, la Fundació Privada Pere Closa i l’Institut Eugeni d’Ors del barri badaloní de Sant Roc van presentar l’exposició fotogràfica del projecte Xarxa de Prevenció de les Emancipacions Prematures de la Diputació de Barcelona. L’acte es va celebrar al mateix centre eucatiu i van assistir més de 130 persones, entre alumnes, famílies, professorat, càrrecs públics de la comunitat educativa i medis de comunicació. Els i les joves de 2n i 3r d’ESO van participar en el taller de fotografia realitzat per la Fundació Privada Pere Closa juntament amb el col·lectiu Out of the Box. L’objectiu de l’acte era que tots aquests joves poguessin explicar la seva experiència en el taller en relació a la importància de la finalització de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Aquesta experiència va ser transmesa a partir de l’exposició fotogràfica, un vídeo il·lustratiu del taller de fotografia i una dinàmica creada per l’alumnat on acompanyaven les fotografies amb frases. Finalment, tres alumnes del centre van sorprendre al públic amb una actuació musical de guitarra, calaix, palmes i un ball final.