El passat dia 16 de desembre la Fundació Privada Pere Closa va rebre el Guardó Marta Mata, dins de la categoria de col·lectiu, en la seva edició de 2021. Aquest reconeixement el concedeix l’Associació de Mestres Rosa Sensat, entitat formada per més de mil mestres, professors i educadors d’arreu de Catalunya i que treballa per contribuir a la formació, la millora i l’actualització pedagògica dels professionals de l’educació. El Guardó Marta Mata, que s’estableix l’any 2002, reconeix el treball que, des de diversos àmbits professionals i socials, contribueix a fer visibles els valors positius de l’educació. La Fundació Privada Pere Closa va rebre aquest guardópel seu compromís amb la formació i la promoció dels infants i dels joves gitanos en època de pandèmia. La Fundació Privada Pere Closa dedica els seus esforços i il·lusions a aconseguir la formació i promoció del poble gitano a Catalunya i a potenciar la seva imatge positiva, preservar el seu ric llegat cultural i donar-lo a conèixer a la resta de la societat”.