El passat dia 8 de gener la Fundació Privada Pere Closa va rebre la visita d’un grup d’estudiants de diferents universitats dels Estats Units d’Amèrica a partir d’una col·laboració amb el Barcelona Study Abroad Experience i dins la iniciativa Enriching Lives Integration Week Spring 2020. Manuel Cortés Muñoz, vicepresident de l’entitat, els va donar la benvinguda i, a continuació, diversos membres de la Fundació Privada Pere Closa van explicar la feina que fem amb l’objectiu de la formació i la promoció del poble gitano. L’última part d’aquesta trobada va servir per obrir una conversa entre els joves americans i els membres de l’equip de la nostra organització. Especialment valorades van ser les intervencions de Damiana Contreras Carmona, estudiant de 3r Grau de Farmàcia a la Universitat de Barcelona, i de Trinidad Heredia González, estudiant de 2n de Batxillerat Social a l’Institut Barri Besòs de Barcelona, que són dues de les estudiants de la Fundació Privada Pere Closa.