El passat dia 15 de juny va tenir lloc l’acte final del projecte Teatre Rromano al cèntric Teatre Principal de la ciutat de Badalona. Es tracta d’un projecte de la Fundació Privada Pere Closa, que ha comptat aquest curs escolar 2017-2018, amb el suport de la Diputació de Barcelona i de l’Obra Social “la Caixa” i amb la col·laboració de l’Escola Antoni Botey de Badalona. Durant l’últim trimestre del curs, els professionals de la Fundació Privada Pere Closa, juntament amb els docents de l’escola, han format els 75 alumnes de sisè curs en la disciplina de la interpretació teatral. Han estat quatre hores setmanals de classes que han culminat amb la representació, al Teatre Principal, de tres petites obres teatrals basades en contes populars gitanos escrites per Sebastián Porras Soto: Cent cavalls, Els vint gitanos despistats i El perquè del nomadisme. La direcció ha estat de Gemma Dausedas Yuste i la música de Manuel Cortés Muñoz. La jornada al Teatre Principal, a la que van assistir unes 350 persones entre elles l’alcaldessa de la ciutat, Dolors Sabater Puig, va acabar amb l’actuació del grup musical de l’Escola Antoni Botey i la cerimònia de graduació del alumnes de sisè curs.