Fotografia: Sergi Panizo.

El passat 3 de juny, l’escenari del Teatre Poliorama va il·luminar els rostres emocionats de 200 infants i joves que demostren diàriament el seu esforç i dedicació dins de les aules, tot i les dificultats que afronten, i van rebre el caliu de les seves famílies. La Fundació Privada Pere Closa, amb el suport de The Nando and Elsa Peretti Foundation, els ha atorgat el reconeixement que es mereixen per alhora impulsar-los a prosseguir en la seva formació. Cada infant ha rebut el seu diploma juntament amb un val dotat de 200€ per invertir-los en material escolar. L’entrega dels I Premis a l’Estudi Elsa Peretti-Pere Closa representa la culminació del treball de tot el curs 2023-24 i també el gran colofó del 25è aniversari de l’entitat. A l’acte van estar presents Stefano Palumbo, de The Nando and Elsa Peretti Foundation, Mercedes Porras Soto, de la Fundació Privada Pere Closa, Raquel Garcia i Sevilla, del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Manuela Fernández Ruiz, de l’Oficina d’Igualtat de Tracte i No-discriminació de la Generalitat de Catalunya, Núria Serra i Busquets, de l’Ajuntament de Barcelona, i Sandra Heredia Trucharte, del Programa del Poble Gitano de la Generalitat de Catalunya. La Fundació Privada Pere Closa continuarà sumant esforços perquè els infants i joves esdevinguin els protagonistes d’una tarda màgica.